יום שבת, 3 באוגוסט 2013

אופנה ושמלות כלה

בשנים האחרונות עולם האופנה הולך ותופס חלק מרכזי בחיינו , גם אזרחים שבעבר לא היו מעוניינים לרכוש מותגים יקרים החלו לרכוש מותגים שמוגדרים "זולים יותר" אבל עדין מותגים . תחום האופנה הולך והופך להיות חלק בלתי נפרד מחיינו ולכן מעצבים רבים מנסים בכל דרך אפשרית לעצב את המוצר המתאים ביותר לצרכינו כדי להצליח ולהיכנס לתחום התחרותי מאוד הזה.

כאשר אנחנו מדברים על אופנה אנחנו מדברים על מילה רחבה מאוד הכוללת בתוכה תחומים רבים כגון , שמלות ערב, שמלות כלה,קזו'אל ,אקססוריז , תיקים, מידות גדולות , הנעלה ועוד.
כל אחד ואחד מהתחומים נלחם על מנת ליצור מוצר שיתפוס תאוצה בשוק הצרכנים ויהפוך להיות "המותג הבא" חלקם מסתמכים על מקוריות , חלק אחר מנסה לרחוב על טרנד קיים ולייצר משהו דומה כדי לנגוס מהשוק וחלק מצליח ליצור את המותג מבלי להשים לב בעזרת רעיון טוב ומקוריות.

אחד התחומים הבעייתיים לייצר  בהם מותג הוא שמלות כלה , מהסיבה שזהו הינו לבוש עונתי או חודשי או חד שנתי , מדובר בתחום שלוקח חלק בחיי נשים בלבד ובמקרה הטוב זה פעם אחת בחיים ובמקרים אחרים יתר . במקרה כזה קשה מאוד מאוד ליצור מותג מכיוון שמדובר בשמלה שלובשים פעם אחת וזהו ולכן תחום זה הוא תחום הרבה יותר קשה ויקר מרוב התחומים האחרים , כאשר מעצבת שמלות כלה ניגשת לעצב במיוחד עבור לקוחה שמלת כלה לא ניתן להשוות את סוג הבד ואת רמות הגימור לשמלות ערב גם לא היוקרתיות ביותר , שמלת כלה היא שמלה שמוקדשת אליה כל צומת הלב ולרוב עובדים עליה מעל לחמישה מומחים בתחומים שונים כל זאת על מנת להצליח ולייצר שמלת כלה מיוחדת וייחודית.

רוב האנשים שמגיעים לחתונה להנות ולחגוג עם החתן והכלה לא תמיד מבינים כמה זמן ועבודה הוקדש על מנת להצליח וליצור את שמלת הכלה הזאת.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה